04 May 2014

SIHAT DENGAN SET KESIHATAN OPTIMUM

 
Bulan Mei dah tiba dan kita juga berada di bulan Rejab 1435H.. Tak lama lagi kita dah pun nak berpuasa.. Bagaimana dengan persediaan kita. Berbelanjalah dengan berhemah. Mulakan ber'shopping' pakaian dan keperluan asas raya dari sekarang.
 
Bagaimana pula dengan persediaan kesihatan kita? Apa kata kita amalkan pengambilan Set Kesihatan Optimum ini agar kita tidak merasa letih lesu bagi menghadapi bulan puasa nanti.
 
Set Optimum Health ini terdiri dari vitamin dan mineral asas yang diperlukan dalam kehidupan seharian kita. Vitamin dan mineral ini terdiri dari:

Vita Lea (multivitamin dan multimineral)
B Complex
Vita-C

Vitamin dan mineral yang tersenarai di atas adalah asas kepada pembinaan tubuh badan yang sihat dan sistem imuniti serta penjagaan mental yang baik. ia membantu meningkatkan tenaga, mengurangkan stress, memberi satu kehidupan yang lebih sihat kepada semua.

 SIAPA YANG BOLEH MENGAMBIL SET INI?
Orang dewasa yang mementingkan kesihatan (kanak2 tidak boleh mengambil set ini)
Lelaki
Wanita
Pelajar
Warga emas

Set ini adalah paling asas, dipermudahkan untuk harga paling ekonomi. Anda boleh menambahbaikan dengan mengambil Energising Soy Protein, Vita-E, Alfalfa, Omega Guard dan sebagainya untuk lebih baik lagi.
 
Jadi, apa tunggu lagi.. Jom Sihat dengan Set Kesihatan Optimum.

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Zue Mat Amin


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design