09 December 2013

SET KURUS SHAKLEE

BADAN CANTIK DAN LANGSING? BAGAIMANA CARANYA?


Badan cantik dan langsing adalah idaman setiap wanita. Tetapi cantik dan langsing juga haruslah sihat. Sihat dari segi pemakanan yang seimbang, bersenam dan supplemen yang bersesuaian. Bukan sintetik dan kimia ye.. itu sangat memudaratkan diri sendri..

Set Kurus Shaklee menawarkan supplemen untuk kurus ini. Set yang paling HOT dan merupakan permintaan tertinggi para pelanggan.. Almaklumlah.. semua pun nak bentuk badan yang ideal kan.. tak kiralah lelaki mahupun wanita.. Cantik untuk pasangan masing-masing.. Sejuk mata memandang..


Meh saya terangkan satu persatu ye..

1. BAKAR - Lecithin/Omega Guard
  • Fungsi - bertindak sebagai pemecah dan pembakar lemak dan kolesterol
  • Proses memecahkan lemak boleh dilakukan dengan megambil Lecithin atau Omega. Lecithin dinamakan "pengemulsi semulajadi"kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak, dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak itu terapung di dalam darah, dan seterusnya mencegah lemak dari melekat pada dinding membrane. Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.
  • Walau apa juga supplemen yang anda makan untuk kurus anda haruslah menjaga pemakanan seharian anda, jangan makan sesuka hati. Kena kurangkan lemak dan minyak, rajin bersenam dan banyakkan minum air. Cara sukatan air mengikut apa yang saya tahu macam ni jika berat badan kita 25kg = 1 liter air dan seterusnya jika 50kg = 2 liter.. Kesimpulannya minumlah air sekurang-kurangnya 3 liter sehari..
2. BUANG - Alfalfa/ Herb Lax
  • Fungsi - membuang lemak dan toksin dalam badan
  • Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lender yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, baru badan kita dapat menyerap nutrient pada tahap optimum.
  • Apa yang sesuai untuk detox adalah Alfalfa dan Herb Lax. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba Alfalfa. Herb Lax pula sesuai untuk mereka yanh mengalami masalah sembelit. Tetapi Herb Lax tidak digalakkan diambil oleh ibu-ibu yang menyusu kerana bimbang akan memberi kesan cirit-birit kepada anak.
3. BINA - Cinch/ Soy Protein
  • Fungsi - bina otot dan elak kulit menggelebeh
  • Cinch Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati disamping mengurangkan berat badan. Rumusan proprietary kami diperkaya dengan Leucine iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, Leucine dalam Cinch Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda. Boleh digandingkan dengan Cinch Energy Tea Mix.
  • Protein sangat diperlukan untuk membantu meningkatkan metabolism tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.
  • Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada Cinch Shake atau jika ibu yang menyusukan anak, jangan ambil Cinch Shake ni, tapi gantikan dengan ESP/ MealShake (ESP juga membantu mempercepatkan penghasilan susu badan)
  • Kenapa perlu mengambil protein? Kerana apabila lemak diuraikan daripada badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruangan yang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam. Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan, pastika protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sehingga 35%.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

TESTIMONI PENGGUNA SET KURUS SHAKLEE..



ANDA NAK CUBA? APA TUNGGU LAGI, JOM ORDER..

Zue Mat Amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design