19 January 2014

CARA PENGAMBILAN PEPPERMINT GINGER PLUS

 
Masalah angin, loya ketika hamil adalah menjadi satu kebiasaan bagi wanita-wanita yang mengandung. Peppermint Ginger Plus Shaklee dapat membantu mengatasi masalah ini. Ketahui khasiat Peppermint Ginger Plus dengan klik link berikut. Selain itu, jika anda mengalami masalah seperti di bawah juga dapat diatasi dengan suplemen ini.. 
  • Wanita yang sedang hamil tetapi mangalami masalah angin yang sukar untuk dilepaskan. Akibatnya perut terasa sebu dan tekak pula loya-loya.
  • Sukar untuk mendapatkan kencing yang lawas. Walaupun berdehem beberapa kali selepas membuang air, sisa-sisa air kencing itu masih lagi terasa. Ini menjadikan kita tidak selesa dan agak was-was untuk bersolat dan beribadah
  • Mempunyai masalah kencing kotor dan terdapat jangkitan pada pundi kencing
  • Anda tidak hamil, tetapi mempunyai angin yang banyak di dalam badan.
  • Ada masalah sembelit
 
BAGAIMANA CARA PENGAMBILAN PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE NI?

Terdapat 2 cara untuk menikmati dan merasai khasiat Pepper Mint Ginger Plus Shaklee. Yang pertama boleh ditelan begitu sahaja dan yang kedua, yang paling aromatik, boleh campurkan 2-3 biji Pepper Mint Ginger Plus Shaklee ke dalam teh o panas. Sungguh nyaman dan melegakan. Anda order sahaja teh o panas di kedai, dan masukkan 2-3 biji Pepper Mint Ginger Plus Shaklee ke dalam minuman anda, ia dah jadi setaraf teh herba cina untuk satu cup. Anda boleh amalkannya 2 atau 3 kali sehari dan dengan izin Allah, masalah anda juga akan selesai.

Jom dapatkan Peppermint Ginger Plus dan jangan lupa hubungi no di bawah..


Peppermint Ginger Plus
 
 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Zue Mat Amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design