06 May 2014

KEPERLUAN OSTEMATRIX KETIKA MENGANDUNG


Salam semua.. macam mana hari ini? sihat ke sakit? hehe.. Jom kita ketahui rahsia keperluan ostematrix ketika mengandung yang sangat baik dan mengatasi 5 masalah berikut:

TIDUR LEBIH LENA

Ketika hamil masalah yang sering timbul adalah tidur yang baik dan lena. Ini adalah disebabkan dengan keadaan badan yang kurang selesa dek perubahan demi perubahan yang dialami sepanjang mengandung. Perut yang makin besar, kram di kaki, sakit pinggang dan macam-macam. Alhamdulillah, pengambilan Ostematrix membantu mengatasi masalah ni, walaupun mungkin tidur tu sekejap tapi lena. Tapi apa yang lebih best ialah boleh bangun pagi dengan cergas!

TIADA MASALAH SEMBELIT

Bukan ibu yang berpantang je ada masalah sembelit ni. Ibu hamil pun ada juga tambahan lagi apabila perut kian membesar yang menekan bahagian usus kami-kami ni. Kandungan Ostematrix Shaklee ni pula memberi efek melembutkan najis so mudahlah nak membuang dengan jayanya.

Tips saya, apa-apahal sebaik bangun tidur minumlah segelas air masak terlebih dahulu untuk memudahkan proses perkumuhan.

SAKIT PINGGANG DAN LENGUH-LENGUH DI BAHAGIAN PEHA

Dengan mengamalkan Ostematrix secara berterusan dan konsisten, kita dapat mengatasi masalah ini. Ini serius kawan-kawan.. Apabila kita hamil, dan kita masih lagi perlu cergas dalam melaksanakan tugas-tugas di rumah ini menyebabkan kita selalu letih dan mengalami lenguh-lenguh yang lain macam. Kalau dapat suami yang rajin memicit badan dan mengurut kita takpela, kalau sebaliknya, amacam? hehe.. jadi sebaiknya amalkanlah pengambilan Ostematrix ni.

BANTU MEMUDAHKAN BERSALIN

Kandungan kalsium dalamOstematrix ni penting untuk kurangkan krem semasa proses bersalin. Bayangkan jika anda krem semasa meneran? Fikir-fikirkan lah apa yang terbaik buat diri kita. Kesihatan yang baik bukanlah hanya untuk kita seorang malah dapat dikongsi bersama bayi yang bakal kita lahirkkan nanti..

MEMBANTU MENAMBAH SUSU BAGI YANG SEDANG MENYUSUKAN

Bayangkan ketika kita hamil tu, kita masih lagi menyusukan bayi kita yang lain dan masih memerlukan susuan ekslusif daripada kita. Jangan susah hati jika susu makin berkurang, Ostematrix dapat membantu. Yang penting makan ikut disiplin yang betul iaitu 4 biji Ostematrix sebelum tidur diikuti dengan air yang secukupnya. 

Jadi cukuplah setakat hari ini.. Anda buat anda dapat, ok..

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Zue Mat Amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design