08 May 2014

SET ASAS BAGI MENGHILANGKAN PARUT

Ramai di antara kita lebih-lebih lagi para remaja dan tak kurang juga orang dewasa mengalami masalah jerawat kronik dan bernanah kan? Ada yang malu dengan penampilan dan tak yakin dengan pembawakan diri hinggakan ada yang sanggup tak hadir ke kelas ataupun kerja. Ini semua disebabkan oleh jerawat.
Kajian telah menunjukkan zink berkesan untuk menyembuhkan jerawat atau akne. Ia adalah lebih berkuasa daripada placebo dan penggunaan ubat-ubatan antibiotik masih dianggap lebih berkesan.


Anda ada masalah kulit muka?
Jom tambah Zinc dlm diet harian. Zink mampu memperbaiki radang kulit dengan pengambilan 4-8 tablet sehari...so klu u all semua ada jerawat yang kronik dan bernanah... jom kita ambik zinc...daripada pakai ubat jerawat atau kosmetik yang akan memberi kesan jangka panjang kepada kulit muka kita.


Jerawat juga datang berpunca daripada alergi kan.. kalau salah makan sikit mulalah naik jerawat. So zink ni mampu memperbaiki alergi dan juga bintik pada kulit, dan kat sinilah bermulanya fungsi ESP...Asid Amino dalam ESP akan membina semula kulit yang luka atau tak cantik disebabkan jerawat tadi...dan pengambilan yang istiqamah akan membawa anda menjadi awet muda...so apa lagi. Jom cuba hari ini.

Orang selalu tanya...kenapa nak hilangkan tanda-tanda hitam pada kulit kene ambil ESP dan Vitamin E? Macam yang kita sedia maklum yang Vitamin E ni memang berfungsi untuk
  • Mengurangkan jeragat, parut & jerawat
  • Mengandungi antioksidan yang tinggi dan bertindak untuk awet muda
Parut strecth mark menjadi semakin pudar dan banyak lagi khasiatnya, yang tidak dapat di sangkal lagi.. dan kenapa perlu ambik dengan ESP pulak? dan macamana ESP Protein boleh dikaitkan dengan kulit yang cantik dan muda? so ini jawapannya.. Protein penting untuk memperbaiki tisu dan sel. Ia juga sangat penting dalam menggantikan sel- sel lama dan mati. Otot, rambut, kuku, kulit kita semua dibentuk dari protein. Hormon juga adalah pengguna protein yang aktif dalam tubuh kita. Itulah penyebab rambut yang menipis dan kedutan yang banyak di wajah berkait rapat dengan kurangnya protein. Jadi bila sel kita terjana kembali dengan cepat, itulah sebab kulit kita pun nampak cantik muda dan glowish..parut jerawat pun cepat hilang.
 
Jadi apa tunggu lagi. Jom bertindak sekarang..
 
 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 
Zue Mat Amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design