19 July 2014

RAWATAN CIRIT-BIRIT KETIKA DI BULAN PUASA

Bulan puasa bulan yang agak mencabar juga buat kita.. di mana setahun sekali kita disajikan dengan bermacam-macam juadah berbuka puasa di Pasar-pasar Ramadhan. Tetapi awas.. sebaiknya eloklah masak saja di rumah.. kita belum tahu bagaimana cara penyediaan makanan yang dibuat sama ada bersih atau sebaliknya..
 
Baru-baru ini Zue diserang cirit-cirit dan juga muntah-muntah.. pada awalnya anak yang kecik lepas tu diikuti pula oleh si abang dan juga Zue.. mahu terlentang juga akibat letih berulang ke tandas je.. yang si abang mau lebih 20 kali ke toilet.. sian sangat..
 

Nasib baik di rumah memang sentiasa je ada stok PERFORMANCE DRINK dan ESP.. Bagaimana kedua-dua ni dapat merawat cirit-birit ni?
 
 
Performance drink - sebab bila badan asyik membuang, memang kita akan dehidrasi.  Dehidrasi boleh menyebabkan masalah lain iaitu badan panas dan demam.  Rasanya macam oren yang tak manis. Zue tak minum ORS tu sebab masin kan.. yang ini, ala-ala oren gitu sedap....
 
ESP - yang ini Zue ambil juga sebab boleh beri tenaga, almaklum, asal makan sahaja, keluar balik.  Jadi memang badan lemah.  ESP boleh beri rasa kenyang dan memberi tenaga.  Cantik sangatlah tu.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=55c6017b10a9755ef3681b09ccb01e94


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 
 
Zue Mat Amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design