07 February 2014

RAHSIA AWET MUDA TUN DR MAHATHIR

Rahsia yang bukan rahsia lagi.. Hanya dengan mengamalkan gaya hidup sihat tanpa rokok, dadah, minuman keras dan pengambilan supplemen yang sesuai. Multivitamin dan Multimineral sudah mencukupi.


Fakta tentang VITALEA

1 - Multivitamin & mineral pertama dicipta di dunia pada tahun 1915. Dikenali sebagai 'Vitalized-Minerals' pd awal nya. Kemudian disingkatkan kepada 'Vita-min'. So dari situ dtg asal usul perkataan vitamin yg di sebut skrg ni - berasal dari Shaklee.

2 - Bentuk asal adalah dlm bentuk cecair. Seiring dengan peningkatan teknologi, bentuknya telah berubah kepada tablet yg kini dikenali sebagai Vita-Lea.

3 - Setiap tablet menfandungi 30 nutrisi harian lengkap, diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yg disarankan oleh RDA.

4 - Tablet Vita-Lea disaluti dengan serbuk spirulina.

5 - Multivitamin yg paling pantas melarut dalam air dan tubuh manusia. Mineral yg terkandung di dalam nya mudah terintegrasi dgn protein utk penyerapan yg pantas oleh usus kecil.

6 - Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 60%.

7 - Pada tahun 2000, Vita-Lea telah dipilih oleh Centre for Science di Amerika Syarikat sbg THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Zue Mat Amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design