16 December 2013

NUTRIFERON SHAKLEE

Jadikan NUTRIFERON SHAKLEE sebagai pengganti tingkatkan sistem imun anda sekeluarga.. Tinggalkan PARACETAMOL sekarang...
 
 
KENAPA SAYA KATA BEGITU?
 
Jom ikuti kisah benar ini..
 
“Suami saya bekerja sebagai Jurutera IT di sebuah hospital, di mana pihak hospital sedang menyiapkan pengkalan data untuk pesakitnya. Dia mengenali rapat doktor tersebut. Doktor memberitahu suami saya, apabila mengalami sakit kepala, mereka sendiri tidak sanggup mengambil Panadol atau Paracetamol. . Sebaliknya, mereka akan mencari ubatan herba Cina atau mencari altenatif lain.

Ini kerana Panadol adalah bertoksik kepada tubuh kita . Ia merosakkan organ hati . Menurut doktor tersebut, Panadol akan tinggal di dalam tubuh selama sekurang-kurangnya 5 tahun . Menurutnya lagi, pernah berlaku seorang pramugari menelan terlalu banyak Panadol semasa kedatangan haid kerana tugasnya perlu berdiri sepanjang masa penerbangan. Dia kini baru berumur 30-an tetapi sudah perlu menjalani rawatan buah pinggang (dialisis) setiap bulan.
 
Alternative Treatment ( Tips )

Seperti kata doktor tersebut, sakit kepala disebabkan ketidak-seimbangan elektron/ion di dalam sel otak . Sebagai rawatan alternatif, beliau mencadangkan membeli sebotol atau 2 botol minuman isotonik, campurkan dengan air minuman pada kadar 1:1 atau 1:2. Mudahnya, secawan isotonik dengan 2 cawan air minuman.

Saya dan suami pernah mencuba kaedah ini dan mendapati ia berkesan. Kaedah lain ialah merendam kaki ke dalam besin yang mengandungi air suam. Ia akan memberi tekanan darah menurun dari kepala anda.


Panadol adalah sejenis "pain killer" semakin banyak anda mengambilnya semakin lama semakin kurang kesannya kepada anda. Bererti anda perlukan dos yang lebih tinggi lagi apabila ia kurang berkesan. Jadi, tinggalkan PARACETAMOL sekarang...

Apa itu interferon?

 
Sejenis protein yang dihasilkan badan untuk melindungi sel dari serangan VIRUS.
Interferon ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima pada tahun 1954. Setelah membuat selama 40 tahun, Dr. Kajima berjaya membangunkan Interferon semulajadi , satu-satunya di dunia iaitu Shaklee Nutriferon.
 
Nutriferon adalah satu Formula Eksklusif  dan di Paten oleh Shaklee dan tidak dijual dikedai-kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee.
 
Didalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, hydrophobia (penyakit anjing gila), herpes dan HIV dll. Tambahan pula, ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan berbagai jenis penyakit.
 
MANFAAT UTAMA
  • Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari - ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi didunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan system imun tubuh dengan mengerahkan system pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh. T-cells, B-cells dan makrofag.
  • Melawan Kanser dan Tumor - Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.
  • Melindungi dari influenza - ia mengimbangi kepada respon alergi perseitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesama, flu, alergi, inflamasi dan influenza.
  • Meringankan stress dan kelesuan - meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
  • Melambatkan penuaan - formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofaguntuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru itu, sel-sel akan menjadi lebih sihat.
  • Mengurangkan Infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C - keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimunkan ketidakselesaan , seperti kembung perut, rasa mual, muntah dll kepada pesakit-pesakit Hepatitis B & C.
  • Mempertingkatkan Menopaus - hypertensi, tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah, dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi kebih baik.
  • Mempertingkatkan PMS - terbukti secara klinikal mengurangkan symptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan system endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jeraawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.
 
 
SIAPA YANG SESUAI MENGAMBIL NUTRIFERON?
  • Mereka yang mengalami masalah alahan seperti resdung, asma dan selsema
  • Mereka yang ingin mengurangkan symptom kimoterapi
  • Pesakit Hepatitis B dan C
  • Wanita yang menopos
  • Wanita yang mengalami masalah PMS
  • Warga emas
  • Mereka yang selalu sibuk, kurang tidur dan stress
  • Mereka yang suka travel atau melancong ke luar Negara.
TESTIMONI 

 
Zue Mat Amin
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design