16 December 2013

RAHSIA KEJAYAAN ATLET

WATSON NYAMBEK DAN SUPPLEMEN..

"Dulu target semasa zaman kegemilangan saya ialah memegang rekod Malaysia dalam sukan olahraga..kini ianya menjadi nyata sehingga ke hari ini,saya telah berjaya memegang rekod saya sendiri iaitu 10.3.Tetapi tanpa mengambil apa apa supplement adakah saya akan berjaya?

kepada atlet yg hendak mencapai kejayaan dlm sukan.Jika kita belatih saja memang tak cukup membantu..kita hendak lah menggunakan supplement yg betul untuk membantu.

kepada yang berminat nak tahu tentang produk supplement sports SHAKLEE yang pernah saya gunakan dulu dan nak order boleh PM atau hubungi saya 0128533421" ~ WATSON NYAMBEK


Kesihatan bermula dengan diri kita sendiri.. Jadi, pilihlah sama ada anda ingin sihat atau sebaliknya.. ingin lihat keluarga ceria atau sebaliknya..

" MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MENGUBATI.."

Zue Mat Amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design