04 June 2014

TINGKATKAN KEINTIMAN DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Tahukah kawan-kawan semua Shaklee juga mempunyai suplemen yang dapat membantu meningkatkan keintiman antara suami isteri. Ia juga lebih dikenali sebagai 'Vitamin Cinta'. Selain bagus untuk kesihatan anda, ia dapat juga merapatkan hubungan anda suami isteri.
 
Betul punya ni.. tak tipu.. hehe.. Vitamin keintiman atau pun dikenali sebagai Vitamin Cinta ini mengandungi 2 jenis suplemen iaitu Vitamin E Complex dan Alfalfa Complex. Sebelum tu apakata kita baca dulu tentang punca atau penyebab kurangnya rasa keintiman suami isteri tu..
 
KENALI PUNCA KURANGNYA PERASAAN KEINTIMAN ANTARA SUAMI ISTERI :

1. Kurang Lubrikasi - Keadaan ini terjadi selalunya disebabkan kurang aktiviti “foreplay”, tetapi ia lebih dikaitkan dengan oleh kekurangan hormon selepas menopos, selepas pantang atau semasa menyusu badan. Sebab kurang lubrikasi yang lebih jarang ialah kesan sampingan dari pemakanan ubat seperti antimurung, pil darah tinggi, ubat selsema, sedatif dan sesetengah pil perancang.

2. Jangkitan kuman - Jangkitan bakteria pada pundi kencing dan faraj boleh menyebabkan kesakitan semasa hubungan seks.

3. Alahan pada alat pencegah kehamilan dan krim seperti condom, jeli pelincir, krim haruman faraj dan sebagainya boleh menyebabkan inflamasi disekitar faraj dan rasa sakit setiap kali menggunakannya.

4.Vaginismus - Iaitu kekejangan otot keliling faraj yang berlaku dibawah sedar juga boleh menyukarkan penetrasi dan seterusnya kesakitan semasa seks.

5. Masalah sakit puan - Termasuk endometriosis, radang pelvis, uterine prolapse, rahim jatuh, fibroid dan ovarian cyst.

6. Masalah kecacatan konjenital pada sistem peranakan - Sesetengah wanita diahirkan dengan selaput dara tebal, faraj yang sempit ( vaginal stenosis) dan sebagainya yang boleh menjdi punca kesakitan yang teruk semasa seks,

7. Radang dan iritasi selepas pembedahan - Radang dan iritasi selepas pembedahan dan jahitan pada bahagian genital boleh menjurus kepada rasa sakit dan sengal semasa seks.

8. Parut pembedahan - Parut dari pembedahan histerektomi dan kesan kemoterapi boleh menyebabkan sakit semasa seks.

9. Faktor emosi - Emosi kerap memainkan peranan dan boleh menjurus kepada sakit semasa seks.

10. Rasa cemas, murung dan rendah diri terhadap keadaan fizikal tubuh badan boleh menyebabkan kurang rasa erotik dan seterusnya sakit semasa seks. Tekanan perasaan menyebabkan otot faraj tegang dan seterusnya penetrasi sukar terjadi.


 Jom atasinya dengan Alfalfa Complex dan Vitamin E Complex. Tingkatkan keintiman dengan Vitamin Shaklee ini. Segalanya mudah.. Ikuti caranya, berdisiplin dan nah... jawapan yang tidak mengecewakan.. Apakah khasiat setiap satunya?
 
ALFALFA COMPLEX
 
Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. 
 
Khasiat Alfalfa Complex bagi hubungan keintiman suami isteri :
  • Mengandungi phytoestrogens yang menyebabkan ia mempunyai khasiat seperti kacip fatimah untuk merapatkan bahagian intim wanita.
  • Membantu meningkatkan libido.
  • Meningkatkan keinginan untuk bersama.
  • Membantu mengurangkan masalah keputihan.
  • Merawat masalah kekeringan vagina
  • Membantu mengatasi masalah pelincir atau bahagian sulit kering ketika bersama suami.
  • Membantu mengatasi masalah keputihan.
  • Membantu untuk detoks dan mengatasi sembelit (kepada yang berkenaan).
 
VITAMIN E COMPLEX
 
Fungsi Vitamin E kepada suami :
  • Memberikan lebih tenaga untuk tempoh yang lebih panjang.
  • Tahap ereksi yang lebih lama.
  • Suami akan lebih cepat untuk teransang.
  • Proses orgasme lebih kerap dan suami lebih puas.
Fungsi Vitamin E kepada isteri:
  • Memberikan lebih tenaga untuk tempoh yang lebih panjang.
  • Merapatkan dan mengetatkan kembali bahagian sulit.
  • Tahap ereksi isteri juga lebih lama.
  • Isteri juga lebih mudah untuk teransang.
  • Memberikan kestabilan kepada hubungan suami dan isteri memandangkan ibu yang menyusu mempunyai hormon menyusu yang tinggia (kandungan prolaktin).
Kebahagiaan rumah tangga amat bergantung bagaimana pasangan suami isteri mengemudi bahtera rumahtangga mereka. Jika hubungan keintiman semakin hambar, silalah lakukan sesuatu untuk menghangatkan kembali cinta anda. Perkahwinan bukan untuk sehari dua tetapi untuk sepanjang hayat. Pelaburan yang bijak seperti membeli vitamin cinta Shaklee mampu menyemarakkan cinta suami isteri.
 
SEDIKIT TIPS BERGUNA BUAT SUAMI DAN ISTERI
 
Perkara yang perlu dielakkan ketika mengadakan hubungan ranjang suami isteri untuk mengelak daripada pasangan merasa hambar dan bosan.
 
1)    Segalanya cepat – Jangan bersikap asalkan ‘lepas’ maka itu sudah memadai. Perbanyakan aksi-aksi manja, pujukan, belaian dan rayuan.  Jangan main redah terus untuk segera sampai ke acara kemuncak.

2)    Gemar pendam perasaan – isteri kena terus terang dengan suami tentang bahagian mana yang mereka suka dibelai. Pegang tangan suami sekali gus membimbingnya untuk menjelajah ke daerah-daerah yang mampu membangkitkan ghairah anda.

3)    Tidak prihatin kebersihan – sebelum memulakan adegan, pastikan anda dalam keadaan selasa, bersih dan sihat. Elakkan sebarang bau yang menyakitkan hidung

4)    Mudah menyerah sebelum kalah – adegan seks suami isteri yang nikmat perlu kerjasama kedua-dua pihak. Tingkatkan nafsu pasangan sekiranya dia kelihatan ingin kecundang dengan gaya dan kata-kata yang membangkitkan “nafsunya” semula.

5)    Menipu untuk menjaga hati – perempuan sukar untuk mencapai klimaks dan demi menjaga hati suami, mereka berpura-pura di hadapan pasangan.  Langkah penyelesaiannya mudah aje, iaitu berterus-terang sahaja tentang apa yang anda rasa dan beri cadangan.  Mungkin anda boleh cadangkan mengenai aksi atau posisi dan masa yang anda gemari kepada pasangan anda.

Ingatlah bahawa seks suami isteri adalah sesuatu yang menyeronokkan bukan menyeksakan.  Perkara ini jika dibiarkan berlarutan pasti mengundang musibah buruk dalam sesebuah hubungan suami isteri.
TESTIMONI
 
 
Jangan segan silu untuk mencuba ye.. kawan-kawan pasti takkan kecewa dengannya.. Jom tingkatkan keintiman dengan Vitamin Shaklee.. :)
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=1ae6ef6d58b4b5c4120321a9786c100d
 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Zue Mat Amin
  

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design