06 April 2014

SISIK IKAN MERAH DAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Kenapa sisik ikan merah dikaitkan dengan Shaklee Collagen Powder? Anda semua tentu nak tahu kan... Rupanya sisik ikan merah mempunyai kolagen yang diperlukan untuk kecantikan manusia. Jadi tak hairanlah mengapa Shaklee memlilih sisik ikan merah sebagai ramuan utamanya..


Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen yg unggul, mengandungi 4000mg Kolagen RSS(sisik ikan merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yg dieskstrak dari sisik ikan merah. Kenapa ikan merah yang dipilih? Ramuan utama kolagen adalah :-

1. Ekstrak biji Camelia japonica
2. Kolagen ikan
3. Ekstrak kekerang
4. Lactobacillus acidophilus
5. Vitamin C
6. Vitamin B


Ramuan-ramuan ini digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalam ke luar.. Ikan Merah merupakan satu-satunya ikan yang boleh tahan hidup di bawah paras laut yang kedalamannya sehingga 5000m di bawah paras laut, dan pada keadaan bertekanan tinggi!
Ini menunjukkan sisik ikan merah ini sangat kuat menahan tekanan tinggi dan juga merupakan sumber kolagen yang sangat tahan lasak





KANDUNGAN UTAMA SHAKLEE COLLAGEN POWDER

1. Kolagen dari Sisik Ikan Merah
Sisik ikan merah adalah sumber kolagen terbaik. Merupakan ikan laut dalam, kurang pencemaran , tahan lasak dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding kolagen haiwan lain. 

2. Ekstrak biji Camellia Japonica
Biji Camellia Japonica, terdiri daripada asid oleik yang dapat melembapkan kulit secara hebat, juga merupakan antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

3. Ekstrak Pfaffia
Juga dikenali sebagai Ginseng Brazil, bilamana bergabung dengan ekstrak bii Camellia Japonica akan membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Asid ini memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

4. Elastin dari Kolagen Ikan
Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel dan tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik.

5. Vitamin C dan Vitamin B
Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B meningkatkan metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen.

6. Ekstrak Kekerang
Glukosamin ekstrak kekerang adalah penting dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

7. Lactobacillus Acidophilus
Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula usus yang sihat, yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.


 
TESTIMONI
 
Apa tunggu lagi.. yang mahal semestinya yang terbaik dari kami.. Jom pakat-pakat kita guna Shaklee Collagen Powder pulak.. Janji cun..hehe
 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Zue Mat Amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design