09 August 2014

GLA COMPLEX MEMBANTU MASALAH KESUBURAN

Assalamualaikum semua..

Ada yang bertanya tentang GLA Complex dalam membantu masalah sukar hamil dan kesuburan. GLA Complex dapat membantu anda.. Untuk anda yang mengalami masalah period tidak teratur dan kurang cecair kesuburan, cubalah GLA Complex Shaklee ni sebagai ikhtiar untuk mendapatkan zuriat.. Bila period dah teratur, kita akan lebih mudah untuk mengira waktu subur.. InshaaAllah mudah untuk mendapatkan zuriat.


BAGAIMANA GLA COMPLEX MEMBANTU MASALAH KESUBURAN? 

GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur. Cecair yg subur akan kelihatan jernih, licin dan anjal. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub fallopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada can sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5. InshaaAllah.

APA KATA PENGGUNA GLA COMPLEX?


 Jika anda masih belum dikurniakan rezeki anak, cuba periksa cecair serviks anda. Kalau cecair tu tebal, kecoklatan, kering, itu petanda kurang baik sebab ia boleh menghalang persenyawaan. Jadi, jangan tunggu lama-lama lagi.. jom dapatkan GLA COMPLEX SHAKLEE sekarang..
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=28513c6ecd19265370792e81561c6011
 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Zue Mat Amin
 
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design