27 September 2014

PROMOSI MEALSHAKES DATANG LAGI..

Assalamualaikum wbt.. aduh..duh..duh.. dah bersarang blog makcik ni lebih dari sarang Spiderman plak.. maaf ye semua.. rasanya computer ada masalah skit.. nak upload gambar langsung tak boleh.. jadi buat masa ni mengarang artikel tanpa gambar la nampaknya.. tapi sementara waktu je tau.. nanti dah ok Zue akan upload cepat-cepat..

Apa PROMO bulan Spetember ye? sape tau angkat tangan? hehe.. Promosi berganda uolls.. Kolagen dan juga Meal Shakes.. Macam best je.. Jom kita story mori pasal Meal Shakes dulu na..

Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda

MAKANAN SEGERA, TANPA CURIGA

Dengan gaya hidup yang lasak dan sentiasa berlari aktif, kanak-kanak tidak punya waktu untuk duduk diam menikmati makanan yang seimbang. Sebab itulah mereka perlukan pilihan makanan segera yang baik untuk merek...a dengan pilihan kandungan rendah lemak dan rendah glisemik seumpama SHAKLEE MEAL SHAKES.

★ Memberikan 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien untuk kanak-kanak yang sedang membesar dan remaja untuk kekal sihat dan kuat.
★ Sumber pemakanan serat dan protein terbaik.
★ Kaya dengan sumber kalsium.
★ Glisemik indeks yang rendah

Ini salah satu kelebihan Meal Shake tapi jangan salah faham..bukan untuk kanak-kanak je tau..MEALSHAKE SESUAI UNTUK SEMUA GOLONGAN:
  • bayi
  • pelajar
  • kanak-kanak membesar
  • ibu mengandung
  • para atlet
  • pengamal sayuran atau vegetarian
  • orang sakit
  • orang yang sibuk bekerja
  • orang yang jadual makannya tidak teratur
MANFAAT UTAMA:
  1. NUTRISI LENGKAP- mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan penyerapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. turut mengandungi lecithin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
  2. MEMBEKAL NUTRISI KEPADA SEL TUBUH- kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
  3. MEMBANTU TUMBESARAN- mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar
  4. ANTIOKSIDA- mengandungi vitamin A, C, E, zinc, selenium yang merupakan agen antioksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  5. MENGEMBALIKAN SERI WAJAH- mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi, kalium yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan komplesi wajah dan kulit yang lebih cantik.
  6. DETOKSIFIKASI- kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus
  7. KELAZATAN RASA- minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit
 
Zue Mat Amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design