13 October 2013

CoQ HEALTH PLUS SHAKLEE

Cegah Sakit Jantung dengan CoQ Health Plus Shaklee..



CoQ Health Plus Shaklee mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ1o dan Vitamin E dan ekxtrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik, CoQ10 telah ditunjukkan dapat :

Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
Meningkatkan peredaran darah
Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ 10 di dalam darah.


CoQ Health Plus Shaklee juga baik untuk pesakit jantung di mana kajian di Italy menunjukkan 80% pesakit jantung menunjukkan improvement dari segi sesak nafas, bengkak buku lali, tidur yang nyenyak selepas 90 hari mencuba CoQ10 ini.

Apa itu Coenzyme Q10?
Coenzyme Q10 boleh didapati di dalam makanan harian kita seperti di dalam daging lembu, ayam, brokoli, bunga kobis, kekacang, bayam dan soya. Namun akibat daripada faktor usia kita yang semakin hari semakin tua, pengambilan supplemen Coenzyme Q10 amat disyorkan setara dengan kandungan Coenzyme di dalam badan yang semakin merosot.

Antara salah satu kebaikan CoQ10 ini adalah menangani serangan jantung yang merupakan pembunuh utama rakyat Malaysia. Pesakit didapati mempunya rendah CoQ10 di dalam sel-sel otot jantung yang membawa kepada kegagalan jantung untuk berfungsi. hasil kajian double blind menunjukkan dengan mengamalkan CoQ10 dapat mengurangkan gejala-gejala masalah kegagalan jantung seperti sesak nafas, sukar tidur dan bengkak. Jadi CoQ10 adalah penyelesaian untuk meningkatkan pengeluaran tenaga di dalam otot jantung. juga, meningkatkan kekuatan jantung untuk mengepam darah ke seluruh badan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Apa hasil testimoni CoQ10 health plus ni?





Jadi.. jangan berlengah lagi.. Jom dapatkan CoQ Health Plus sekarang..

>> SAYANGILAH JANTUNG ANDA <<



Zue Mat Amin
Sms/whatsapp : 017-5915820
Emel : superbvitaminme@gmail.com
Fb : www.facebook.com/superbvitaminme

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to superbvitaminme
Design by Ccicute Design